Adatvédelmi tájékoztatás

    Az adatkezelés jogalapja A szerződés teljesítése. [Rendelet 6. cikk (1) bekezdés b) pont szerinti adatkezelés]A számla kiállítása Az adatkezelési folyamat a jogszabályoknak megfelelő számla kiállítása és a számviteli bizonylat-megőrzési kötelezettség teljesítése érdekében történik.
    Az Sztv. 169. § (1)-(2) bekezdése alapján a gazdasági társaságoknak a könyvviteli elszámolást közvetlenül és közvetetten alátámasztó számviteli bizonylatot meg kell őrizniük.
    Kezelt adatok Név, cím, e-mail cím, telefonszám. Az adatkezelés időtartama A kiállított számlákat az Sztv. 169. § (2) bekezdése alapján a számla kiállításától számított 8 évig meg kell őrizni.
    Az adatkezelés jogalapja Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. 159. § (1) bekezdése alapján a számla kibocsátása kötelező és azt számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján 8 évig kell megőrizni [Rendelet 6. cikk (1) bekezdés c) pont szerinti adatkezelés]. Az áruszállításhoz kapcsolódó adatkezelés Az adatkezelési folyamat a megrendelt termék kiszállítása érdekében történik. Kezelt adatok Név, cím, e-mail cím, telefonszám. Az adatkezelés időtartama Az Adatkezelő az adatokat a megrendelt áru kiszállításának időtartamáig kezeli.
  • Általános szerződési feltételek A jelen ÁSZF tartalmazza a WEBÁRUHÁZ NEVE (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:
  • A Webáruház címe: http://ujkutyahaz.hu
  • A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai: Cégnév:Szilágyi E. A. Bt.
  • Székhely címe:2481 Velence Gyümölcs u 30
  • Adószám:21931491-1-07
  • Bankszámlaszám: Unicreditbank Szilágyi E.A.Bt. 10918001-00000021-59320004
  • Ügyfélszolgálat/Áruház adatai: Telefon:06308708739 (normál díjszabású)
  • E-mail:ujkutyahaz@gmail.com
  • Nyitva tartása: telefonon egyeztetett időpontban
  • Az általános szerződési feltételek elfogadása 1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között. 2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
  • A megrendelés lépései:
  • 1. A regisztráció menete
  • 2. A kosár használata
  • 3. A megrendelés összeállítása
  • 4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
  • 5. A megrendelés elküldése
  • 6. A megrendelés visszaigazolása
  • Az adásvételi szerződés létrejötte: 1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
  • 2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
  • 3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Árak A Webáruházban közzétett árak Áfát tartalmaznak, Áfa fizetők vagyunk. 

A termékről számlát állítunk ki minden esetben. Kiszállítás, személyes átvétel

  1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
  2. 2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
  3. 3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
  4. Lehetséges fizetési módok 1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
  5. 2. Banki átutalás (előre utalás)

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

  1. Személyes bejelentés A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti: - a vásárló nevét, címét, - a termék megnevezését, vételárát, - a vásárlás időpontját, - a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását, - a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt, - a kifogás rendezésének módját. Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
  2. 2. Írásban történő bejelentés A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ). Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét, - a termék megnevezését, vételárát, - a vásárlás időpontját, - a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását, - a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

 

 

Letöltés (PDF)